Tak tenhle předmět určitě nedoporučuji. Není to technický předmět tak jak jsme na ně zvyklý na ČVUT. Většina američanů neuměla ani zapsat množinu, takže se nějaké odvozování obtížností nebo matematický popis algoritmů nekoná.
První půlsemestr se dělali algoritmy pro vyhledávání v grafech. To co se dělá na FJFI v základech algoritmizace v prváku asi 3 hodiny i s odvozením paměťové a časové náročnosti se tady dělá 6 týdnů tím stylem, že se o tom povídá.
Za týden se stihli udělat tak 2 algoritmy a pak se dostal úkol: napsat pseudokód (který se stejně dělal v hodinách), popsat slovně jak algoritmus funguje, ukázat na papíře jak vyhledává, napsat kód v C++ … Midterm se mi kryl s jiným předmětem, tak sem tam od půlky semestru přestal chodit, protože už bych stejně nezískal dost bodů, ale zbytek semestru se dělal aProlog.
I když nestuduji programování, tak tenhle předmět mě bavil. Dr.Cooke je autorem programovacího jazyku SequenceL, pracuje pro NASA ve skupinách zabývajících se letem na Mars a tvorbou softwaru pro družice.
Předmět je o tvorbě programovacího jazyku a jak programovací jazyky pracují a dr. Cooke to uměl podat celkem zajímavě. Jeden midterm, jeden final a jeden projekt v průběhu.