Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

south_korea:au:studium 2015/12/28 14:13 south_korea:au:studium 2015/12/28 14:18 aktuální
Řádek 120: Řádek 120:
    * Prakticky se jedná o základy komunikace v počítačových sítí - TCP/IP, druh média, typy přenosu, chyby přenosu, atd. (nic těžkého pro FS ani FEL)     * Prakticky se jedná o základy komunikace v počítačových sítí - TCP/IP, druh média, typy přenosu, chyby přenosu, atd. (nic těžkého pro FS ani FEL)
    * 2 domácí úkoly, 2 mini kvízy, mid-term, final exam     * 2 domácí úkoly, 2 mini kvízy, mid-term, final exam
-* Bridge Engineering+  * Bridge Engineering
    * zajímavý předmět, i když více se věnuje pozornost historii mostů, estetice a teorii než samotnému navrhování     * zajímavý předmět, i když více se věnuje pozornost historii mostů, estetice a teorii než samotnému navrhování
    * Opět výborné slajdy, vše se dá stáhnout z internetu před hodinou.     * Opět výborné slajdy, vše se dá stáhnout z internetu před hodinou.
    * před tímto předmětem je dobré mít absolvovaný předmět Betony, já ho ale neměla a učitel byl vstřícný a finální projekt náležitě pro mezinárodní studenty upravil     * před tímto předmětem je dobré mít absolvovaný předmět Betony, já ho ale neměla a učitel byl vstřícný a finální projekt náležitě pro mezinárodní studenty upravil
    * domácí úkoly, project, mid-term, final exam     * domácí úkoly, project, mid-term, final exam
-* Creative Engineering Design+  * Creative Engineering Design
    * předmět bohužel spíše teoretický než plný projektů     * předmět bohužel spíše teoretický než plný projektů
    * na zkoušky bylo třeba se naučit slidy nazpaměť, pak bylo vše bez problémů     * na zkoušky bylo třeba se naučit slidy nazpaměť, pak bylo vše bez problémů
    * v druhé půlce semestru jsme pracovali v týmech (bylo málo mezinárodních studentů, proto byl jeden mezinárodní student v týmu se samými Korejci) a byl ze začátku problém s komunikací v tým     * v druhé půlce semestru jsme pracovali v týmech (bylo málo mezinárodních studentů, proto byl jeden mezinárodní student v týmu se samými Korejci) a byl ze začátku problém s komunikací v tým
    * domácí úkoly, projekty, mid-term, final exam     * domácí úkoly, projekty, mid-term, final exam
-* Public Speaking+  * Public Speaking
    * americký učitel, skvělý, vtipný     * americký učitel, skvělý, vtipný
    * během semestru asi 5 proslovů, každý jinak zaměřený     * během semestru asi 5 proslovů, každý jinak zaměřený
    * velmi zábavný předmět, mnohem lepší na procvičení mluvení v angličině než English Conversation (Public Speaking si většinou volí studenti, kteří mají jako hlavní obor angličtinu)     * velmi zábavný předmět, mnohem lepší na procvičení mluvení v angličině než English Conversation (Public Speaking si většinou volí studenti, kteří mají jako hlavní obor angličtinu)
- * European Contemporary History+  * European Contemporary History
    * zajímavý předmět, učitel nevykládá jen fakta, ale snaží se na historické události 20.století dívat z různých úhlů pohledu     * zajímavý předmět, učitel nevykládá jen fakta, ale snaží se na historické události 20.století dívat z různých úhlů pohledu
    * mezinárodní studenti psali jen final exam a dělali hodinovou prezentaci na některé téma týkající se jejich země (Korejci psali během semestru 2 testy)     * mezinárodní studenti psali jen final exam a dělali hodinovou prezentaci na některé téma týkající se jejich země (Korejci psali během semestru 2 testy)
- * Engineering Mechanics 2+  * Engineering Mechanics 2
    * vykládá se dynamika, předpokládá se že studenti znají statiku     * vykládá se dynamika, předpokládá se že studenti znají statiku
    * domácí úkoly po každé kapitole, které zaberou hodně času, protože je to pokaždé mnoho cvičení     * domácí úkoly po každé kapitole, které zaberou hodně času, protože je to pokaždé mnoho cvičení
    * mid-term, final exam - zkoušky nebyly lehké, bolo třeba se opravdu připravit jak na teoretickou část tak na příklady     * mid-term, final exam - zkoušky nebyly lehké, bolo třeba se opravdu připravit jak na teoretickou část tak na příklady
    * Korejci měli jednou za 2 týdny tutoring classes (jakoby cvičení), ale bohužel jen v korejštině     * Korejci měli jednou za 2 týdny tutoring classes (jakoby cvičení), ale bohužel jen v korejštině
- * Machine Learning+  * Machine Learning
    * Profesorka: Hyun Jung Shin     * Profesorka: Hyun Jung Shin
    * Magisterský předmět pro jehož zapsání je třeba nejdříve získat písemné svolení vyučující. Celý sylabus se řídí učebnicí Pattern Classification od Richard Duda a dalších. Na každou hodinu je třeba nastudovat část učebnice a následně se z té části píše test, který je hlavní formou klasifikace. Dále jsem jednotlivé podkapitoly rozděleny mezi studenty tak, aby každý za semestr odprezentoval jednu svoji část. Tato prezentace je také klasifikována. Celkově je kurz velmi teoretický a náročný, ale dle mého názoru přínosný.     * Magisterský předmět pro jehož zapsání je třeba nejdříve získat písemné svolení vyučující. Celý sylabus se řídí učebnicí Pattern Classification od Richard Duda a dalších. Na každou hodinu je třeba nastudovat část učebnice a následně se z té části píše test, který je hlavní formou klasifikace. Dále jsem jednotlivé podkapitoly rozděleny mezi studenty tak, aby každý za semestr odprezentoval jednu svoji část. Tato prezentace je také klasifikována. Celkově je kurz velmi teoretický a náročný, ale dle mého názoru přínosný.
- +  * Distributed System Design
- * Distributed System Design+
    * Profesor: Teemu H. Laine     * Profesor: Teemu H. Laine
    * Teemu je sympatický finský učitel s velmi dobrou angličtinou. Na Ajou byl dokonce zvolen za nejlepšího vyučujícího. V prvních týdnech je vyúka poněkud více teoretická, ale rychle se přehoupne k praktické včetně live codingu při výuce. Zároveň je třeba si zapsat předmět laboratoře, ve kterém jsou každý týden zadávány domácí úlohy. Dále je třeba ve tříčlenném týmu vypracovat praktický semestrální projekt. Hlavní praktické zaměření kurzu je na využívání knihovny Spring.     * Teemu je sympatický finský učitel s velmi dobrou angličtinou. Na Ajou byl dokonce zvolen za nejlepšího vyučujícího. V prvních týdnech je vyúka poněkud více teoretická, ale rychle se přehoupne k praktické včetně live codingu při výuce. Zároveň je třeba si zapsat předmět laboratoře, ve kterém jsou každý týden zadávány domácí úlohy. Dále je třeba ve tříčlenném týmu vypracovat praktický semestrální projekt. Hlavní praktické zaměření kurzu je na využívání knihovny Spring.
- +  * Computer Vision
- * Computer Vision+
    * Profesor: Dong-Yoon Kim     * Profesor: Dong-Yoon Kim
    * Přestože jsem se na kurz těšil, tak byl těžkým zklamáním. Profesor má zjevně mnoho zkušeností z oboru a zajímavé historky, ale jeho výklad je velmi nudný a nezáživný. K písemnému testu jsou povoleny všechny offline materiály, takže se hodí mít učebnici nebo si její časti vytisknout.     * Přestože jsem se na kurz těšil, tak byl těžkým zklamáním. Profesor má zjevně mnoho zkušeností z oboru a zajímavé historky, ale jeho výklad je velmi nudný a nezáživný. K písemnému testu jsou povoleny všechny offline materiály, takže se hodí mít učebnici nebo si její časti vytisknout.
 
south_korea/au/studium.txt · Poslední úprava: 2015/12/28 14:18 autor: chabrdanStarší verze