Navštěvoval jsem celkem dva předměty. Jeden byl pro undergrad (Bc) až grad-studenty (MSc. a M.Eng, tedy obdoby Ing.) orientovaný spíše na „Engineering“ a druhý byl svým zaměřením určen spíše pro studenty MSc. a PhD tedy spíše „Science“. Oba dva předměty byly vyučovány vždy jednou týdně, spíše v odpoledních až večerních hodinách a celý blok trval tři hodiny (15min pauza).
První předmět byl vyučován podle dvou mezinárodně standartně uznávaných knih. Ke každé přednášce bylo profesorem dáno k dispozici pdf s „Lecture notes“, které on posléze promítl na projektoru a doplnil je svým výkladem. Po přednášce byly rozeslány pracovní úlohy(i s rešeními), ze kterých se potom dvakrát během semestru psaly „Midterm“ - průběžné písemky. Na závěr se psal jeden vetší „Final“, tedy závěrečná písemka. Zároveň studenti na levelu graduate (pro ně měl předmět vetší kreditovou dotaci) vypracovali za pomoci profesora menší projekt (zápočet).
Druhý předmět byl velmi úzce specializován. Jako studijní materiály nám byly doporučeny „course notes“ z veřejně dostupného archivu „MIT open course“. Ve škole proběhl výklad, psaný na tabuli. 60% práce tvořily 3 referáty, vypracované převážně v MATLABu. Zbývajících 40% šlo získat v závěrečném testu.
K práci na projektu mi bylo poskytnuto místo v „Grad students lab“. Víceméně to byla větší počítačová učebna, celkem pro 10 až 15 MSc. a PhD studentů.
V centrálním kampusu se nacházela knihovna, několik veřejných počítačových učeben a spousta volných míst ke studiu.
Menza byla jen jedna, bohužel pro přístup bylo nutno být členem některé ze studentských „Union“, za což se platil několikaset dolarový členský příspěvek.
Prostory a blízké okolí školy oplývalo nepřeberným množstvím rychlých občerstvení, kde se dalo naobědvat za 8-15 CAD. Vetšina mých kolegů si ale jídlo nosila z domu, na většině pater se nachází kuchyňka s mikrovlnkou a několika stoly k sezení.